mandag den 24. oktober 2011

Hvorfor gør du det her mod mig?

"Nu, hvor jeg tænker over det... Hvor er du egentlig blevet af, Vivi?"
"Snakker du til mig?"
"Ja, det gør jeg jo sådan set... Hvem kender du ved nærmere eftertanke ellers med det navn?"
"Ingen. Hvem kender DU - ved nærmere eftertanke?"
"Lad mig se... Udover dig?"
"Jeg hedder sådan set heller ikke Vivi."
"Det kaldes et kælenavn..."
"Der lærte du mig sandelig noget nyt."
"Men det var ikke det, det skulle handle om..."
"Nå?"
"Jo... Jeg synes aldrig, at jeg ser dig sådan rigtig længere?"
"Det er da kun godt."
"Men jeg vil jo gerne se dig?"
"Muligvis, men jeg har derimod andre ting at tage mig til end at dukke op her og der i dine åndede indlæg."
"Jeg mistede pludselig alt lysten til at sige undskyld til dig..."
"Bevares."

2 kommentarer:

  1. Dommy: Hvad har Sidsel gjort dig? Siden hun skal sige undskyld...*forvirring*

    SvarSlet
  2. Jeg tænker lidt, at det muligvis er fordi, jeg stadig kalder ham Vivi? :o

    SvarSlet